Skip to Content
באנר הסיפור של לבידו 01

איך הכל התחיל?

הכל התחיל מטוסיק של תינוק.
כשלעידו מגל נולד האחיין הראשון שלו, הוא סבל מתפרחת חיתולים קשה. משחות ותרופות לא עזרו. עידו, מומחה לרפואת צמחים וארומתרפיה, החליט לרקוח בביתו משחת החתלה טיפולית, היא היחידה שעזרה לאחיין הקטן. כשהמשחה התחילה להיות מבוקשת בקרב כל החברים והמכרים, עידו הבין שהוא יכול לעשות טוב לאנשים בעזרת מוצרי קוסמטיקה טבעיים ויעילים. שנה לאחר מכן נולד המותג LAVIDO.
היום, המותג נמכר בכ-300 נקודות מכירה ברחבי הארץ. כל המוצרים מיוצרים כחול לבן בישראל  ומיוצאים גם למדינות שונות ברחבי העולם בינהן: ארצות הברית, קנדה, פולין, הולנד, רוסיה, יפן ועוד.

יעילות מוכחת

אנחנו בלבידו מקפידים על מחקרים קליניים ודרמטולוגים מתוך מחויבות ללקוחותינו לפתח את מוצרי הטיפוח האיכותיים והיעילים ביותר.
מוצרינו הוכחו מדעית כמשפרים באופן ניכר את לחות, מרקם ומיצוק העור וכן יעילים בהפחתה בעומק הקמטים.


Ido Clean

רכיבים ושיטות מיצוי

התמציות והשמנים מהם נרקחים מוצרינו מופקים מיבולים אורגניים הגדלים תחת סטנדרטים הקפדניים שלנו ומתוך כבוד לאדמה ולפרייה.
כל הגידולים מטופלים ללא התערבות הנדסה גנטית (GMO) וללא ריסוס או דישון סינטטי, במקורות הטבעיים שלהם, בארץ וברחבי העולם.
בכל מוצר אנחנו מקפידים על ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים על מנת להבטיח את השפעתו המרבית ומתחייבים להימנע משימוש ברכיבים מלאכותיים שנויים במחלוקת, כגון: SLS, פראבנים, סיליקון, תוצרי נפט, או חומרי צבע מלאכותיים.
אנו דואגים להשתמש בשיטות ובתהליכי זיקוק ומיצוי מסורתיים בכבישה קרה כמו גם להתעדכן בחדשניים כגון CO2, המאפשרים לנו לאצור את תכונות המרפא והחיות של הצמחים, מכל חלקיהם ולשמר את הסגולות הארומתרפיות שלהם.

אני רוצה לדעת עוד
About3
מיוצר בישראל 1440 550 באנר ראשי דסק Copy 2

מייצאים לכל העולם.

מייצרים כחול לבן.

רשתות בחו״ל

בחזרה למעלה