Skip to Content

המדריך המלא לשגרת טיפוח הפנים

איך לטפח את עור הפנים בעזרת קרם פנים מומלץ? המדריך המלא לשגרת טיפוח הפנים
עור פנים נהדר הוא לא רק עניין גנטי. להרגלי הטיפוח היומיומיים שלנו, למעשה, יש השפעה גדולה על מה שאנחנו רואים ורואות במראה. אולם האתגר בשמירה על עור פנים בריא, חלק וחיוני, טמונה בכמות העצות המסחררת בנושא טיפוח העור – החל מאיך לשמור על רמת לחות אופטימלית בפנים ועד לדרכים להגן על עורנו מקרינת השמש. אז כדי לעשות לכם קצת סדר בעניינים, החלטנו לערוך עבורכם את המדריך הבא שבו נסביר איך לטפח את עור הפנים בעזרת קרם פנים מומלץ וכיצד לשלב אותו בשגרת טיפוח פנים בריאה. קריאת חובה.

שלושת היסודות העיקריים לטיפוח עור הפנים

טיפוח עור הפנים נשען על שלושת היסודות הבאים:
1. ניקוי עור הפנים – עם מי פנים וסבון פנים המתאימים לסוג העור.
2. הזנה אינטנסיבית ומיצוק – באמצעות סרומים לפנים, המשמשים גם כמוליכי לחות ומסייעים לחדירה ולספיגה מירבית של קרם הלחות שיבוא בשלב הבא.
3. הענקת לחות לעור הפנים – על ידי שימוש בקרם לחות המותאם לסוג העור.

 

Pr9

המטרה הכללית של שגרת טיפוח העור הזו, היא לאזן את עור הפנים כך שהוא יראה במיטבו, וגם לפתור בעיות עור נקודתיות בהתאם לצורך. אם תאפשרו לשלושת השלבים האלה להפוך לחלק משגרת הטיפוח היומית שלכם, אין לנו ספק שתחוו שיפור משמעותי במראה ובמרקם עורכם, בתוך פרק זמן קצר.

איך לטפח את עור הפנים לאורך זמן?

כיום ישנם פתרונות רבים לשאלה איך לטפח את הפנים. אולם אף שהמדע מאחורי מוצרי טיפוח לעור הפנים עבר כברת דרך משמעותית, חשוב לדעת כי עדיין אין פתרונות קסם שמשפרים את מצב העור באופן מיידי. פירושו שכדי להבחין בשיפור נראה לעין, נדרשת סבלנות והתמדה בשימוש במוצרי הקוסמטיקה  הנכונים. ככלל, ההמלצה הינה להשתמש במוצר במשך שישה שבועות לפחות, בתדירות של פעם או פעמיים ביום, כדי להבחין בהבדל.

מדוע חשוב לנקות את הפנים על בסיסי יומיומי?

ניקוי פנים יומיומית הוא חלק בסיסי וחיוני ביותר משגרת טיפוח בריאה ויעילה לעור הפנים. מומלץ להקפיד לנקות את עור הפנים קודם כל באמצעות סבון פנים, כדי להסיר מהנקבוביות בעורכם מזהמים סביבתיים, וחלקיקים אחרים שהעור בא במגע איתם על בסיס יומיומי, ולאחר מכן גם עם מי פנים על מנת להסיר שאריות של לכלוך ואיפור לכווץ חזרה את הנקבוביות. חשוב לרחוץ את הפנים בתדירות של פעמיים ביום – בוקר וערב, על מנת למנוע נקבוביות סתומות, אקנה ופגיעה בחיוניות של העור, המובילה למראה עור עייף ואפרורי. בבחירת תרחיץ לפנים, חשוב לוודא כי הפורמולה של התכשיר עדינה ומותאמת לניקוי העור ללא הסרת שמנים חיוניים ובריאים.

הבסיס לטיפוח העור הוא שמירה על לחותו

התפקיד הבסיסי ביותר של קרם לחות כשמו כן הוא: הענקת לחות לעורנו והזנתו. ברכיבים התורמים לריכוך העור. עיקרון הפעולה של קרמי לחות, נשען על כך שהם מסייעים במניעת איבוד מים דרך שכבות העור החיצוניות. קרמים לפנים יכולים גם להשלים את שמני ההגנה ואבני בניין אחרות המצויים באופן טבעי בתוך העור, כגון סרמידים. מאחר ולעור הפנים שלנו יש נטייה לאבד באופן טבעי את היכולת שלו לשמור על לחותו ככל שאנו מזדקנים, חשוב למרוח קרם יום וקרם לילה לפנים על בסיס קבוע, ללא תלות בעונת השנה, כדי לשמר את הרכות והאלסטיות שלו לאורך זמן. בנוסף, ישנם תכשירי אנטי אייג’ינג שונים, המסייעים לעור שאיבד את החיוניות הטבעית שלו עם הגיל, להשיב לעצמו רכיבי הזנה שישקמו את מרקמו, מראהו וגמישותו.

איך לבחור קרם לחות מעולה?

אף שהצורך בלחות לעור הפנים, משותף לכל האנשים – סוג קרם הלחות המתאים לכל אדם, משתנה בהתאם לסוג העור שלו.  שימוש יומיומי ועקבי בקרם לחות עם רכיבי אנטי אייג’ינג פעילים, עוזר למנוע התפתחות של קמטים וקמטוטים בפנים, להפחית בעומקם של קמטים קיימים ולעליה במיצוק העור. חשוב לבחור בקרם המכיל חומצה היאלורונית המסייעת לאגירת לחות ושיקום נפח העור.
הקפידו גם לבחור במוצרים שנבדקו במבחנים קליניים כך שיעילותם מוכחת בצורה וודאית.

איפה ניתן להשיג מוצרי טיפוח מומלצים לעור הפנים?

מציאת מוצרי טיפוח מומלצים עבור עור הפנים, אינה עניין פשוט כל כך בעיקר אם עניין הרכיבים חשוב לכם. הקפידו לקרוא כל הרכיבים ולוודא שהמוצר שבחרתם נקי ככל האפשר ואינו מכיל כימיקלים מזיקים כגון שמן מינרלי, SLS, פראבנים, ניחוחות סינטטיים, אלכוהול וכדומה.  אם אתם מחפשים מוצרי טיפוח טבעיים, נקיים ואפקטיביים שיסייעו לכם בשמירה על עור פנים צעיר, רך, גמיש וחיוני, ודאי תשמחו לדעת כי באתר של Lavido ממתינים לכם מבחר של קרמי פנים עם יעילות מוכחת קלינית, המיוצרים על בסיס תמציות שמנים פעילות ואיכותיות מכל העולם, שיעשו לכן ולעורכן רק טוב.

לרכישת הקרם המושלם עבורך

בחזרה למעלה