שאלות תשובות
ריכזנו עבורך שאלות ותשובות הנפוצות שיעזרו לך לבצע את הרכישה הבטוחה ביותר
הרשמה לאתר
ההרשמה לאתר אינה לא חובה וניתן לבצע הזמנה כ”אורחת”. בהתחברות לאתר ניתן לראות את ההזמנות האחרונות שביצעת באזור האישי ולשנות פרטי משלוח.
חשוב לוודא שמילאת את מספר הטלפון ואת קוד האימות בצורה תקינה.
עדיין לא הצלחת להתחבר? נשמח לסייע טלפונית:
04-6515131 או בוואטסאפ: 051-5350771 בשעות הפעילות.
ניתן לעדכן את הפרטים האישיים בעמוד “החשבון שלי”.
הזמנות באתר
כמובן! כשמגיעים לחלון הקופה מסמנים V בצ’קבוקס: ‘הזמנה זו תישלח כמתנה?’. ממלאים את פרטי המשלוח והמתנה שלכם בדרך 🙂
את קוד הקופון שקיבלתם מקלידים בעמוד קופה, לפני הזנת פרטי התשלום. חשוב לשים לב שהקופון בתוקף ושהזנתם אותו בלי שגיאת הקלדה או רווח נסתר. מימוש ההטבה הוא בכפוף לתנאי המבצע.
ניתן לשלם באתר עם קוד גיפט קארד שנרכש באתר בלבד. לא ניתן לממש גיפט קארד שנרכש בחנויות מותג.
את הקוד מזינים בחלון הקופה לפני התשלום.
אם נרשמת לאתר, ניתן לצפות בהזמנות שביצעת באתר בעמוד “החשבון שלי”.
כדי לשנות את כתובת המשלוח לאחר ביצוע הזמנה שולחים פנייה ב”צור קשר” או מתקשרים אלינו למספר:
04-6515131 או שולחים לנו בוואטסאפ : 051-5350771 ואנו נעדכן את חברת השליחויות בכתובת החדשה.
החזרות משלוח
דמי המשלוח באתר הינם 15 ש”ח וברכישה מעל 199 ש”ח או יותר המשלוח יינתן ללא עלות! את מדיניות המשלוחים למדיניות המשלוחים המלאה לחצו כאן
שירות המשלוחים פועל בפריסה ארצית מלאה. לא ניתן להזמין משלוחים מחוץ לישראל.
זמני האספקה של המוצרים הינם תוך 5 (חמישה) ימי עסקים למעט אספקות לאזורים המוגבלים בגישה מבחינה ביטחונית, הזמנה שמתקבלת לאחר השעה 17:00 תחשב כאילו התקבלה ביום למחרת.
*אזורי חלוקה יהודה ושומרון, יישובי הגולן, בקעת הירדן, גבול הצפון, ים המלח ואילת 7 ימי עסקים.
לאחר ביצוע ההזמנה באתר תקבלו SMS עם עדכון סטטוס ההזמנה, ברגע שההזמנה תצא עם השליח תקבלו הודעה בה מספר הטלפון של השליח ובנוסף הוא יצור קשר לפני לתיאום הגעה.
כללי
ניתן לרכוש פיזית את המוצרים בארבעת חנויות המותג שלנו ( רמת ישי, זיכרון יעקב, כרכור והרצליה בקניון שבעת הכוכבים) או בחנויות טבע מובילות ונקודות מכירה.
לכל החנויות ונקודות המכירה לחצו כאן
החזרת מוצר
החלפת מוצר או החזרת מוצר תאושר ותבוצע בתוך 14 יום מתאריך רכישתו בהצגת פתק החלפה או חשבונית מס המעידה על רכישתו ותאריך הרכישה.
שאלות על מוצרים
על כל אריזות המוצרים שלנו מצוין תאריך תפוגה ומספר חודשים שבהם ניתן להשתמש במוצר מרגע פתיחתו.
כן – כל מוצרי לבידו נבדקו בהערכת בטיחות ועל ידי משרד הבריאות, ועומדים בתקנים בינלאומיים שונים , ולא הוחרגו משימוש בתקופת ההיריון.
עדיין, מומלץ לבדוק את רשימת הרכיבים בכל שימו שבמוצר ולוודא שאין רכיב מסויים שיש אליו אלרגיה או רגישות ספציפית.
לא. חברת לבידו לא עושה ניסויים בבעלי חיים ומוצרינו הינם טבעוניים*.
*למעט מספר מצומצם של מוצרים שעליהם אנו עובדים לשינוי הפורמולה כך שיהפכו גם הם לטבעוניים.
כן ! אנחנו מוסמכים על ידי חברת PETA הבינלאומית,
כל התכשירים טבעוניים למעט מספר מצומצם של מוצרים שעליהם אנו עובדים לשינוי הפורמולה כך שיהפכו גם הם לטבעוניים.
המוצרים שלנו אינם מכילים אלכוהול כמו בתעשייה הקונבנציונלית (למעט הבשמים).
האלכוהול הנמצא במוצרים מופק מהצמחים ולכן הוא מותר לשימוש בקוסמטיקה טבעית.
לפני שמורחים שמן אתרי על הגוף, יש למהול אותו בשמן צמחי כמו שמן שקדים מתוקים ביחס של שתי טיפות שמן אתרי לכף שמן שקדים.
המוצרים בסדרה הטיפולית המבוססים על שמנים טבעיים ואורגניים: עץ התה, לבנדר, וקצח, מתאימים לעור רגיש, ויכולים לסייע במקרים של אסטמה של העור, אטופיק דרמטיטיס ופסוריאזיס.
*ללא חומרים סינטטים, בישום, SLS ופארבנים.
כן בהחלט. מוצרינו מאושרים על ידי משרד הבריאות.
ניתן לראות זאת גם על גבי אריזות מוצרינו.
על מנת לשמר את מוצרינו אנו משתמשים בחומרים מן הטבע. בוויטמין E ובשמנים אתריים טבעיים טהורים ואורגנים, וכן במשמרים סינטטיים המאושרים לשימוש בקוסמטיקה טבעית לפי אתר EWG.
כן בהחלט. כל מוצרינו עברו מבדקים דרמטולוגיים (מטרת הבדיקה היא לבדוק אם חומר מסוים עלול לגרום לגירוי ראשוני באנשים בעלי עור רגיל ובריא.)