Skip to Content

כל מה שצריך לדעת על Clean Beauty

עולם הקוסמטיקה השתנה רבות במהלך השנים האחרונות. ודאי לא פעם שמעתן על המושג Clean Beauty, אשר צבר תאוצה בתעשיית היופי. כיום, חברות רבות מנסות להדביק פערים ולייצר ליין מוצרים נקי, בעוד שמותגי קוסמטיקה טבעית כבר מזמן שם – מאפשרים שימוש במוצרים נקיים, טבעיים ואפקטיביים. מהי קוסמטיקה נקייה? מהם היתרונות שלה? אילו מוצרים כדאי לרכוש? כל התשובות במאמר זה.

Clean Beauty – מה זה אומר?

כאמור, אחד השינויים העיקריים בתעשיית היופי הוא הביקוש הגובר למוצרי יופי טבעיים ונקיים. הסיבה לכך היא שהצרכנים הופכים מודעים יותר ויותר למרכיבים במוצרי הטיפוח והאיפור שלהם, לכן הם גם מחפשים מוצרים העשויים מרכיבים טבעיים, לא רעילים וללא כימיקלים מזיקים או חומרים סינתטיים. עובדה זו הובילה לעלייתם של מותגי יופי נקיים, המתמקדים בשימוש במרכיבים טבעיים וברי קיימא בטוחים הן לצרכן והן לסביבה. “רכיב נקי הוא רכיב שלא מזיק לאדם ולסביבה ואשר נחקר ואושר ע”י ארגון מסחרי או וולנטרי”, מסביר עידו מגל, מייסד ובעלים של חברת LAVIDO. לדבריו, הם מקפידים לעדכן ולבדוק את רשימת הרכיבים באופן קבוע, “אנחנו מבצעים מחקרים ואם יש צורך מוציאים רכיבים מהרשימה. היה לנו חומר משמר שלאורך השנים גילינו שגורם לרגישות והוצאנו אותו מהמוצרים. לעומת זאת, בקוסמטיקה הקונבנציונלית הוא עדיין בשימוש. רכיבים נקיים יותר בריאים לנו ולסביבה שלנו, והמחקרים מוכיחים שהם אפקטיביים באותה המידה. אנחנו נושאים את הבשורה של רכיבים נקיים וזה חלק מהאג’נדה שלנו”.

מהם היתרונות של קוסמטיקה נקיה?

  • שמירה על הבריאות הכללית – אחד היתרונות העיקריים של שימוש במוצרי יופי נקיים הוא שהם נקיים מכימיקלים מזיקים שעלולים לגרום לגירוי בעור, דלקת או אפילו סרטן. מוצרי יופי מסורתיים רבים מכילים כימיקלים כגון פארבנים, פתלטים וסולפטים, הקשורים למגוון בעיות בריאותיות. כימיקלים אלו עלולים לפגוע גם בסביבה, שכן הם עלולים לזהם ערוצי מים ולפגוע בבעלי החיים בים. מוצרים עם מרכיבים טבעיים כמו תמציות צמחים, שמנים אתריים וחומרים אורגניים, עדינים לעור ואינם גורמים לפגיעה בסביבה.
  • שמירה על העור – מרכיבים טבעיים רבים הם בעלי תכונות ארומתרפיות טיפוליות, שיכולות להרגיע ולרפא את העור. לדוגמה, אלוורה יכולה לסייע בהרגעת כוויות שמש, בעוד שמן לבנדר יכול לעזור לקדם רגיעה ולהפחית מתח. זאת ועוד, מוצרים אלו מכילים לרוב רמות גבוהות של נוגדי חמצון, אשר יכולים לסייע במלחמה ברדיקלים חופשיים ולהפחית סימני הזדקנות מוקדמת. נוגדי חמצון אלו מסייעים בהגנה על העור מפני מזהמים סביבתיים וקרינת UV, העלולים לגרום לקמטים וכתמי גיל.
  • תוצאות אפקטיביות – מוצרים אלו הם לרוב יעילים יותר ממוצרי קוסמטיקה קונבנציונליים. הסיבה לכך היא שמרכיבים טבעיים הם לרוב חזקים ומרוכזים יותר ממרכיבים סינתטיים, לכן, הם יכולים לספק תוצאות טובות יותר בפרק זמן קצר יותר. לדוגמה, סרום פנים העשוי תמציות שמנים טבעיות יכול להעניק לחות ולהזין את העור בצורה יעילה יותר מאשר קרם לחות קונבנציונלי.
  • ידידותי לסביבה – Clean Beauty הוא גם בחירה אתית ובת קיימא. מלבד הבחירה ברכיבים טבעיים שייצורם אינו פוגע בסביבה, מותגי יופי נקיים רבים משתמשים באריזות ידידותיות לסביבה שניתן לעשות בהן שימוש חוזר ולא ליצור פסולת.

 

Lavido מובילים בתחום ה- Clean Beauty בישראל

כאמור, מותגים רבים עוסקים ביצירה של מוצרים נקיים. אך, אם אתן מחפשות מוצרים טבעיים ואיכותיים, כדאי לבחור ב- .Lavidoהנה מספר יתרונות מרכזיים המעידים שבחירה במוצרי LAVIDO משמעותה תו איכות בלתי מתפשר:

  • מיצוי צמחים – שיטות מיצוי הצמחים שלנו אקולוגיות ותוכלו למצוא את מספר התמציות הטבעיות שהמוצר מכיל על האריזה.
  • שקיפות רכיבים – בכל אריזה תמצאו את רשימת הרכיבים המלאה – כי אין לנו מה להסתיר.
  • הנגשת clean beauty – כל אריזה מכילה רשימת ‘BENEFITS’ כך שתהיו בטוחות שהמוצר נקי מרכיבים מזיקים.
  • ללא אכזריות בבעלי חיים – מוכרים על ידי הארגון הבינלאומי PETA
  • טבעוני- מוצרים טבעוניים מוכרים על עמותת ויגן פרינדלי
  • כל המוצרים הם ללא גלוטן

 

Lavido למען הסביבה

ההתחשבות שלנו בטבע למען שמירה על כדור הארץ נמצאת בראש מעינינו ואנו שואפים ופועלים כל הזמן לקדם ולשפר את המוצרים שלנו ואת תהליכי הייצור של מוצרינו. מספר דברים חשובים שכדאי לדעת:

  • אריזות ידידותיות לסביבה – המוצרים החדשים שלנו מושקים בשפופרות העשויות קנה סוכר הניתנות למחזור ב 100% וידידותיות לסביבה.
  • מוצרים טבעוניים שלא נוסו על בעלי חיים – למותג שלנו יש אישור רשמי מחברת PETA – הארגון הבינלאומי הגדול ביותר בעולם למען בעלי חיים. כמו כן אנו מוכרים על ידי עמותת vegan friendly הישראלית הפועלת לקידום טבעונות וזכויות בעלי החיים.
  • לבידו למען זנים נכחדים – הפופולריות הגוברת של רפוי באמצעות צמחי מרפא ושמנים אתריים הגבירה את השימוש בצמחים שונים בעלי סגולות ריפוי עבור תעשיית הקוסמטיקה. שמנים אתריים אלו דורשים מיצוי של כמות גדולה מחומר הצמח. למעשה, עד פי 100 ומעלה כדי להכין בקבוקון שמן אתרי אחד בלבד. אנו מקפידים לא להשתמש בחומרים המופקים מצמחים נכחדים, לכן הוצאנו לחלוטין מהפורמולות שלנו שמנים מסוג זה כמו rosewood או sandalwood. זאת ועוד, דאגנו להוציא את שמן הדקלים מכל המוצרים שלנו בעקבות הריסה מאסיבית של עצים אלו לצורך הפקת השמן, ופגישה באזור המחיה של האורנגאוטן שנמצא גם הוא בסכנת הכחדה ומתגורר ביערות אלו.
  • NON-GMO – תהליכי הייצור של מוצרינו מתבצעים תוך עיבוד מינימלי של שמנים אורגנים המופקים מצמחים שלא עברו מניפולציה מלאכותית או באמצעות הנדסה גנטית.

 

Clean Beauty – רק לבידו

הידעתן? אתן חלק מהמהפכה הגדולה שמתרחשת בעולם! כאשר אתן רוכשות מוצרים של לבידו, אתן לוקחות אחריות ומחליטות במודע להכניס לגופכן רכיבים טבעיים ואפקטיביים. בדרך זו אתן אומרות לא לכימיקלים מזיקים. אין ספק כי כאשר המוצרים יגיעו אליכן, כל שנותר לכן הוא לחשוש מהרגע שהקרם יגמר . אם אתן מעוניינות להתרשם מהמוצרים שלנו, תוכלו להגיע לאחת מחנויות המותג שלנו. בנוסף, ניתן לרכוש בצורה נוחה, קלה ומאובטחת דרך האתר והמשלוח יגיע עד לפתח ביתכן. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות בטלפון 04-6515131 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

בחזרה למעלה