Skip to Content

טיפול נקודתי בפצעונים – 3 השלבים שיסייעו לך לטפל בפצעונים

נמאס לכן להתמודד עם פצעונים עקשניים אשר צצים בזמנים הכי לא נוחים? ילדכם סובלים מאקנה בדרגות שונות? אין ספק כי מדובר בבעיה שיכולה להשפיע רבות על הביטחון העצמי ותחושת הנוחות. לכן, חשוב למצוא פתרון. מהי אקנה? אילו שיטות טיפול בפצעי בגרות קיימות? מהי הדרך הטבעית לטיפול באקנה? כל התשובות במאמר זה.

מה זה אקנה?

אקנה היא מחלת עור שכיחה הבאה לידי ביטוי בקרב אנשים בכל הגילאים. למעשה, מדובר בנגעים דלקתיים ולא דלקתיים. לרוב, הם כוללים קומדונים שחורים ולבנים או פצעונים דלקתיים באזורים שונים. רבים חושבים כי האקנה מופיעה בעיקר על הפנים. אך, יש לומר כי היא יכולה להופיע גם על החזה, הגב, הכתפיים והצוואר. האקנה יכולה להימשך מספר שנים, כאשר במהלך הזמן ישנן תקופות של שיפור והחמרה.

מהם הגורמים להיווצרות אקנה?

הגורמים המרכזיים להיווצרות של אקנה הם שינויים הורמונליים, כמו אלה המתרחשים במהלך ההתבגרות, ווסת או הריון. שינויים אלו מעוררים את בלוטות החלב לייצר יותר שמן (סבום). עודף הסבום, בשילוב תאי עור מתים, סותם את זקיקי השיער. כל אלו מובילים להיווצרותם של הפצעונים. בנוסף, גורמים כמו מתח, תזונה וגנטיקה יכולים לשחק תפקיד משמעותי בהתפתחות אקנה. זאת ועוד, שימוש במוצרי טיפוח וקוסמטיקה מסוימים, עלולים להוביל לסתימת נקבוביות וכתוצאה מכך יכולים “לתרום” להיווצרות אקנה.

קרם לחות פצעונים

שיטות טיפול באקנה

אם אתן או ילדכם מתמודדים עם אקנה, ודאי כבר שמעתן על מספר שיטות טיפול בפצעונים, כמו:

  • טיפול מקומי – קרמים או ג’לים ללא מרשם המכילים מרכיבים כמו בנזואיל פרוקסיד או גופרית.
  • תרופות מרשם – במקרים חמורים, רופא עור עשוי לרשום תרופות דרך הפה, כגון אנטיביוטיקה, רטינואידים או טיפולים הורמונליים, כדי להילחם באקנה.
  • טיפולים מקצועיים – לעיתים, רופאי עור מציעים גם מגוון הליכים לטיפול באקנה, כמו פילינג כימי, טיפול בלייזר וכדומה.

לבידו – הבחירה הטבעית

לפני שאתן בוחרות את אחת משיטות הטיפול, חשוב שתדעו כי ישנה גם אופציה טבעית. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על lavido ג’ל טיפולי לפצעונים:

  • מרכיבים – הג’ל מבוסס על 15 תמציות צמחים טבעיות פעילות הידועות כיעילות לטיפול בפצעונים. בין התמציות תוכלו למצוא:
    • שמן סברס אורגני שמסייע בשיפור מראה ומרקם העור, כיווץ הנקבוביות והפחתה של הצטברות שומניות.
    • תמצית ערבה לבנה אורגנית אנטי דלקתית שידועה כמסייעת להחלמת פצעים.
    • שמן נר הלילה, שמאזן הורמונלית ותורם להרגעת העור
    • שמנים נוספים שהשילוב ביניהם מטפל בבעיה מבלי לייבש את העור.
  • אופן השימוש – יש למרוח את הג’ל בצורה נקודתית ישירות על הפצעון. חשוב לומר כי הג’ל שקוף ונספג במהירות, כך שהוא מאפשר יציאה קלילה מהבית. זאת ועוד, ניתן להתאפר או למרוח קרם לחות מעל.
  • מוצרים משלימים – בנוסף לג’ל, אנו בלבידו פיתחנו את סדרת 3 השלבים לטיפול אפקטיבי בפצעונים המעניקה מענה כולל לסובלים מעור שמן הנוטה להתפרצויות:
    • תרחיץ טיפולי לפצעונים – מוצר זה עשיר בחומצה סליצילית, אשר יעילה בטיפול בעור בעייתי, מפחיתה שומניות ומעודדת את חידוש תאי העור.
    • קרם פנים טיפולי לפצעונים – קרם ייחודי עשיר בחומצה סליצילית, נועד להעניק מענה של לחות והרגעת העור לעור פנים הנוטה לפצעונים, בעל מרקם קליל, נבדק קלינית, מיועד לשימוש יומיומי בבוקר ו/או בערב לפי הצורך.

טיפול טבעי בפצעי בגרות – רק לבידו

אם אתן מחפשות ג’ל לאקנה ומוצרים נוספים עשויים רכיבים טבעיים, Lavido הוא המותג הנכון עבורכן. כדאי שתדעו כי שיטות מיצוי הצמחים שלנו אקולוגיות. זאת ועוד, על גבי האריזה תוכלו למצוא את מספר התמציות שהמוצר מכיל ואת רשימת הרכיבים המלאה, כך שתהיו בטוחות שהמוצר נקי מכימיקלים או חומרים מזיקים.

בנוסף, חשוב לנו שתדעו מהם היתרונות של המוצר עבורכן, לכן, כל אריזה מכילה רשימת ‘BENEFITS’. כאשר אתן בוחרות לבידו, אתן חלק מהמהפכה הגדולה שמתרחשת בעולם! כלומר, אתן לוקחות אחריות ומחליטות במודע להכניס לגופכן רכיבים טבעיים ואפקטיביים.

בדרך זו אתן אומרות לא לכימיקלים. אם אתן מעוניינות להתרשם מהמוצרים שלנו, תוכלו להגיע לאחד הסניפים. בנוסף, ניתן לרכוש בצורה נוחה, קלה ומאובטחת דרך האתר והמשלוח יגיע עד לפתח ביתכן. נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות בטלפון 04-6515131 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן.

בחזרה למעלה