Skip to Content

סוגי עור – המדריך המלא לסוגי עור ולשגרת טיפוח נכונה

עור הפנים הוא אחד החלקים העדינים והנראים ביותר בגופנו. הוא דורש טיפול ותשומת לב נאותים כדי לשמור על בריאותו ויופיו. הכרת סוגי עור פנים ושימוש במוצרים הנכונים יכולים לעשות הבדל עצום בהשגת עור זוהר. מניקוי עדין ועד קרמי לחות מזינים, טיפול בעור הפנים חיוני כדי לשמור על המראה הצעיר שלו. אין ספק כי עם שגרת טיפוח נכונה, תוכלו להשיג מראה עור בריא ורענן. מאמר זה יסקור את סוגי עור הפנים השונים ואת הדרכים הטובות ביותר לטפל בעור שלכן.

כל מה שרציתן לדעת על סוגי עור 

בראש ובראשונה חשוב לדעת כי סוג העור הוא תוצאה של גנטיקה, גורמים סביבתיים, הזדקנות, הורמונים, מצב רפואי, תזונה וכמובן הרגלי טיפוח. נשים רבות שואלות: “איך לדעת איזה סוג עור יש לי?” אם כך, אין ספק כי אבחון עור הפנים יכול להיות מעט מאתגר, אך חשוב לדעת מהם סוגי העור השונים:

  • עור רגיל – מדובר בסוג עור מאוזן היטב עם שמנוניות או יובש מינימליים. לאנשים עם עור רגיל יש בדרך כלל נקבוביות קטנות וזוהר בריא. עור רגיל הוא תוצאה של גנטיקה, תזונה מאוזנת או הרגלי טיפוח טובים. 
  • עור יבש – עור יבש מאופיין בחוסר לחות ושמן על פני העור. לאנשים עם עור יבש יש בדרך כלל נקבוביות קטנות, והעור שלהם עשוי להיראות מתקלף או מתוח.
  • עור שמנוני – עור שמן הוא סוג של עור המתאפיין בייצור יתר של סבום, השמן הטבעי של העור. לאנשים עם עור שומני יש בדרך כלל נקבוביות גדולות יותר ומראה מבריק או שמנוני. 
  • עור מעורב – סוג עור משלב אזורים יבשים ושמנוניים על העור. עור מעורב עד שמן מתאפיין באזור T (מצח, אף וסנטר) שומני, בעוד שהלחיים ואזורים אחרים עשויים להיות יבשים. סוג זה של עור נוטה לעתים קרובות להתפרצויות, נקבוביות מוגדלות וייצור שמן עודף.
  • עור רגיש –מאופיין בנטייה להגיב למוצרי טיפוח או לגורמים סביבתיים. אנשים עם עור רגיש עלולים לחוות אדמומיות, גירוד או גירוי בעת שימוש במוצרים מסוימים או בחשיפה לגורמים סביבתיים מסוימים. 
  • עור דק – עור פנים דק הוא מצב בו עור הפנים דק יותר מהרגיל. זה יכול להיגרם מכמה גורמים, כולל גנטיקה, הזדקנות, גורמים סביבתיים ומצבים רפואיים. עור פנים דק יכול להיות מאתגר, מכיוון שהוא יכול להפוך את העור לרגיש יותר לקמטים, צניחה ונזקים מקרני UV.

טיפול בעור הפנים – רק באמצעות קוסמטיקה טבעית 

כאמור, סוג עור הפנים נוצר בעקבות גורמים שונים. מובן כי על גנטיקה לא ניתן לשלוט, אך, הרגלים נכונים כמו שגרת טיפוח טובה, יכולים לשפר משמעותית את מראה עור הפנים שלכן. חשוב לומר כי מוצר אשר מתאים לסוג עור שמן לא בהכרח יתאים לסוג עור יבש, לכן, יש לשים דגש על אבחון עור פנים ולבחור מוצרים בהתאם. בהקשר זה, כדאי שתדעו כי כיום ישנן אלטרנטיבות שונות, מלבד הקוסמטיקה הקונבנציונלית. כך למשל, קוסמטיקה טבעית היא דרך מצוינת להזין את עור הפנים עם מרכיבים עדינים ויעילים.

לפניכם הצעה לשגרת טיפוח נכונה ואפקטיבית שלב אחר שלב, מה בא אחרי מה?

  • ניקוי פנים – חשוב להשתמש במוצרי ניקוי פנים כדי להסיר לכלוך, שומן ואיפור מהעור מבלי לייבש אותו יתר על המידה. מרכיבים טבעיים עדינים ויעילים בניקוי העור ללא כימיקלים קשים או ריחות סינתטיים וללא אלכוהול. 
  • סרום פנים–  שמן פנים יכול לסייע בהרגעת העור. בנוסף, הסרום מזין את העור בבוסט של לחות ויש לו יכולת להיספג בשכבות העמוקות יותר של העור. הוא מסייע לשיפור מראה העור, מעניק זוהר, ומסייע בהאטת תהליך הזדקנות העור- אנטיאייג’ינג.
  • מסכת פנים – מסכות פנים נותנות לחות, עוזרות בשיקום העור ובהזנתו. 
  • מסכת פילינג –  גרגירי הפילינג מעסים את העור ומסירים בעדינות את שכבת התאים שאינם פעילים. שילוב השמנים במסכת הפילינג מעניק חוויה של התחדשות לעור הפנים ומעניק מראה אחיד וחלק.
  • קרם לחות – לחות חיונית לשמירה והגנה על העור ומונעת הזדקנות מוקדמת שלו. בחרו קרמי לחות עם מרכיבים טבעיים ורכיבים פעילים אשר יעניקו לחות לעור מבלי לסתום נקבוביות או לגרום לגירוי. 
  • קרם עיניים – אזור זה עדין ודק יותר בהשוואה לעור הפנים, ולכן נוטה להתקמט ראשון ולהראות את סימני גילך. קרם העיניים של LAVIDO מכיל חומצה היאלורונית המסייעת בהפחתת נפיחויות וקמטוטים.

מוצרי הטיפוח הטבעיים – של LAVIDO

אם אתן מחפשות מוצרי טיפוח איכותיים המבוססים רכיבים טבעיים עם יעילות מוכחת, Lavido הוא המותג הנכון עבורכן. כדאי שתדעו כי שיטות מיצוי הצמחים שלנו אקולוגיות. זאת ועוד, על גבי האריזה תוכלו למצוא את מספר התמציות שהמוצר מכיל ואת רשימת הרכיבים המלאה, כך שתהיו בטוחות שהמוצר נקי מכימיקלים או חומרים מזיקים. בנוסף, חשוב לנו שתדעו מהם היתרונות של המוצר עבורכן, לכן, כל אריזה מכילה רשימת ‘BENEFITS’.
כאשר אתן בוחרות לבידו, אתן חלק מהמהפכה הגדולה שמתרחשת בעולם! כלומר, אתן לוקחות אחריות ומחליטות במודע להכניס לגופכן רכיבים טבעיים ואפקטייבים. בדרך זו אתן אומרות לא לכימיקלים וכן ל CLEAN BEAUTY.

אם אתן עדיין מתלבטות איזה מוצר מתאים לכן, תוכלו לבצע אבחון עור מהיר ב60 שניות בלבד שיעזור לכן להתאים את המוצרים בדיוק בשבילכן.
אין לנו ספק כי כאשר המוצרים יגיעו אליכן, כל שנותר לכן הוא לחשוש מהרגע בו הקרם יגמר.
אם אתן מעוניינות להתרשם מהמוצרים שלנו, תוכלו להגיע לאחת מחנויות המותג שלנו. בנוסף, ניתן לרכוש בצורה נוחה, קלה ומאובטחת דרך האתר והמשלוח יגיע עד לפתח ביתכן.

נשמח לעמוד לשירותכן בכל שאלה או התייעצות בטלפון
04-6515131 או במייל [email protected]. לפרטים נוספים לחצו כאן

בחזרה למעלה