Skip to Content

בדיקות קליניות למוצרי קוסמטיקה: טיפוח עור בטוח ויעיל

בעולם הטיפוח, השימוש במוצרים יעילים ובטוחים לשימוש על העור, הוא בעל חשיבות עליונה. זה המקום שבו בדיקות קליניות ממלאות תפקיד מכריע, על מנת להבטיח שמוצרי קוסמטיקה שונים עומדים בהתחייבויותיהם לצרכנים, מבלי לגרום להם נזק. את הבדיקות מבצעת בדרך כלל מעבדה מוסמכת ואובייקטיבית, שאינה כפופה ליצרן.

חשיבות ביצוע בדיקות קליניות על מוצרי קוסמטיקה

כשמדובר במוצרי קוסמטיקה, מחקר קליני הינו בעל חשיבות גבוהה, הן ליצרן עצמו והן לציבור הצרכנים. השקיפות והאחריות שמבטא היצרן באמצעותן, אף מחזקות את האמון שהם רוחשים לו. הנה כמה מהסיבות לחשיבות של ביצוע בדיקות קליניות:

  • בטיחות – בראש ובראשונה, ניסוי קליני נועד לוודא שהמוצר בטוח לשימוש. בדיקות קליניות שוללות תופעות לוואי כמו דלקות, אלרגיות וגירויים. את הבדיקות הללו מבצעים על כל סוגי העור, כמובן כולל עור רגיש. בנוסף, מתקיימות בדיקות טוקסיקולוגיות, שתפקידן לאתר רכיבים העלולים לסכן את הבריאות, כמו רעלנים או חומרים שמעלים את הסיכון לחלות בסרטן.
  • יעילות – מחקר קליני צריך להוכיח, שהיצרן אכן עומד בהתחייבויותיו לצרכן מבחינת התוצאה הצפויה לאחר השימוש במוצר. בין היתר אלה יכולים להיות הזנה בלחות, הפחתת קמטוטים, טיפול בפצעונים ועוד. המחקר בודק כיצד המוצר משפיע לאורך זמן, וישנה גם אפשרות לבחון את יעילותו ביחס למוצרים מקבילים.

  • איכות ורגולציה – כאשר מבצעים ניסוי קליני על מוצרים קוסמטיים, נבדקת גם איכות הרכיבים ועמידתם ברגולציה המקומית ובתקנים בינלאומיים. באמצעות בדיקות פיזיקליות נבדקים המרקם, הצבע והריח של המוצר, וכן העמידות ואורך החיים שלו. בדיקות אלה גם מאפשרות לזהות פגמים שונים שנוצרו בתהליך הייצור.

איך מתבצע מחקר קליני?

שלבי מחקר קליני עשויים להשתנות בין מוצר למוצר, ובהתאם לרגולציה הנהוגה באותה מדינה. עם זאת, ברובם מתקיימים השלבים הבאים:

1. תכנון – בשלב הראשון יש להגדיר את מטרות הבדיקה ואת שיטת המחקר באמצעותה המוצר ייבדק. בהתאם לכך נבחרת אוכלוסיית היעד – לדוגמא, קרם עיניים להפחתת קמטוטים ייבדק על נשים מבוגרות יותר. בשלב זה נקבע גם גודל המדגם.

2. ביצוע – כדי לערוך את המחקר יש לגייס משתתפות, להסביר להן את שלבי המחקר ולקבל את הסכמתן להשתתפות. אחרי תקופת הניסוי, יש לאסוף את הנתונים שהתקבלו. למשל, לבדוק האם הלחות של העור אכן השתקמה והתאזנה לאחר תקופה של שימוש בקרם גוף טיפולי. בנוסף יש לקבל נתונים על תופעות לוואי שונות שעלולות היו להיגרם.

3. ניתוח נתונים – בשלב זה החוקרים מבצעים ניתוח של הנתונים ומסיקים את מסקנותיהם על יעילות ובטיחות המוצר. את כל אלה יש לערוך לדוח מקצועי, אשר נמסר ליצרן. רק כאשר התוצאות של המחקר חיוביות והמסקנה היא שהמוצר איכותי, בטוח לשימוש ומניב את התוצאות הרצויות, ניתן לעבור לשלב הייצור והשיווק שלו לציבור.

Lavido – מוצרי קוסמטיקה יעילים ובטוחים

חברת Lavido, היא חברת קוסמטיקה טבעית, המתמחה במוצרי טיפול וטיפוח שמבוססים על רכיבים טבעיים ואורגניים. מבחינתנו, בדיקות קליניות הן חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח של מוצרי החברה. המוצרים שלנו נשלחים לבדיקה קפדנית במעבדת מחקר אירופאית בלתי תלויה, העובדת לפי התקנים המחמירים ביותר. זאת על מנת להוכיח את היעילות והאפקטיביות שלהם, בהתאם לתוצאות שעליהם לספק.

העמידה שלנו בהתחייבויות המופיעות על גבי המוצרים ובאתר החברה היא בראש מעיינינו. בדיקות המעבדה נועדו לשמור ולהבטיח את הסטנדרט הגבוה של המוצרים שלנו, ולאפשר לנו לזכות בכל פעם מחדש באמון של קהל הצרכנים, המלווה אותנו שנים ארוכות. אנחנו מזמינים אתכן ואתכם להתרשם ממגוון המוצרים הרחב שמופיע באתר, להזמין את הפריטים המתאימים לכם עד הבית ולדעת שהם מוצרים בטוחים, יעילים וטבעיים כמובטח. אם יש לכם שאלות נוספות, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר בטלפון 04-6515131

מוצרים קשורים

חוויית ניקוי ברמה אחרת! Cleansing Balm M2

באלם ניקוי | BRIGHT AND GLOW

139.90 90 מ״ל | 155.44 ל- 100 מ"ל
‫33% הנחה מארז של כיף 4t0a1006.jpg

מארז של כיף

המחיר המקורי היה: ₪112.60.המחיר הנוכחי הוא: ₪74.90.

שמן שקדים מתוקים

26.90 100 מ״ל | 26.90 ל- 100 מ"ל
‫31% הנחה מארז לידה בן Model 43.jpg

מארז לידה | לקטנצ’יק

המחיר המקורי היה: ₪325.00.המחיר הנוכחי הוא: ₪224.90.

בושם הדרים

119.90 30 מ״ל | 399.67 ל- 100 מ"ל

סרום עיניים משקם | Instant Glow

229.90 8 מ״ל | 2,873.75 ל- 100 מ"ל
בחזרה למעלה